Misją „VITAMED” Sp. z o.o. jest świadczenie ogólnodostępnych ambulatoryjnych usług medycznych, na jak najwyższym poziomie, w celu zaspokojenia potrzeb i oczekiwań naszych Pacjentów.
Pragniemy to osiągnąć poprzez:
– stałe podnoszenie kwalifikacji i świadomości pracowników, których praca ma wpływ na jakość świadczonych usług;
– korzystanie w pracy z obowiązujących standardów diagnostycznych i leczniczych;
– zakup nowoczesnego i niezbędnego sprzętu medycznego;
– unowocześnianie infrastruktury;
– dbanie o utrzymanie stabilizacji finansowej i organizacyjnej;
– dążenie do uzyskania maksymalnego zadowolenia pacjentów;
– wyznaczanie celów dotyczących jakości oraz ich okresowej ocenie na przeglądzie zarządzania;
– zaangażowanie kierownictwa w działania na rzecz ciągłego doskonalenia zintegrowanego systemu zarządzania jakością.
Zarząd „VITAMED” Sp. z o.o. dokonuje okresowych przeglądów Polityki Jakości, celów strategicznych i operacyjnych oraz szans i zagrożeń pod kątem zapewnienia ich ciągłej przydatności i adekwatności.
Zarząd „VITAMED” Sp. z o.o. zobowiązuje się do utrzymania i ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z wymogami normy ISO 9001:2015, a także do doskonalenia skuteczności Systemu oraz zapewnienia zasobów i środków niezbędnych do funkcjonowania systemu i jego rozwoju.
Powyższa polityka jest znana wszystkim pracownikom „VITAMED” Sp. z o.o. oraz podana do wiadomości zainteresowanych stron.
Gliwice, dn. 18.05.2023 r.